dentino-logo

Dajemy powód do uśmiechu!

Dentino to nie tylko gabinet stomatologiczny, w którym uzyskasz profesjonalne leczenie w pełnym zakresie, ale również wyjątkowe miejsce, w którym czujesz się komfortowo i bezpiecznie. Kładziemy szczególny nacisk na to, by zabiegi były, jak najmniej stresujące.

STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA

Pacjenci Dentino mogą skorzystać z pełnego zakresu usług stomatologii zachowawczej. Szeroko pojęte leczenie próchnicy, nadwrażliwości zębów, leczenie ubytków pochodzenia abrazyjnego i erozyjnego, a także leczenie chorób przyzębia. W każdym przypadku dążymy do jak najmniej inwazyjnych rozwiązań kierując się najwyższymi standardami w leczeniu.

STOMATOLOGIA ESTETYCZNA

Piękny uśmiech to lepsze samopoczucie. Proponujemy nowoczesne rozwiązania, co pozwala między innymi na: zmianę kształtu zębów (zamykanie diastem, licówki), rekonstrukcję zębów używając włókien szklanych, wybielanie zębów martwych, nakładkowe wybielanie zębów (nocne). Podczas wizyty nasi specjaliści dobiorą dla Ciebie najlepsze rozwiązania.

PROFILAKTYKA

By zapobiec leczeniu zębów  pacjenci powinni umawiać się na wizyty kontrolne, które zapewniają wczesne wykrycie zmian. Zabiegi o charakterze profilaktycznym to wszelkie działania poprawiające higienę i wygląd zębów, m.in.: scaling – usunięcie kamienia nazębnego, polerowanie i piaskowanie – usunięcie z zębów osadów i nalotów z żywności oraz wygładzeniu powierzchni zębów, fluoryzacja.

LECZENIE ENDODONTYCZNE

Oferujemy leczenie endodontyczne (leczenie kanałowe), pozwalające uratować ząb oraz stworzyć możliwość jego odbudowy. Wykorzystując najnowocześniejszy sprzęt, doświadczenie zapewniamy naszym pacjentom wysoką skuteczność i jak najmniejszą bolesność.

PROTETYKA

Specjalizujemy się również w uzupełnianiu braków zębowych (pojedynczych jak i całościowych) oraz odtwarzaniu zniszczonych koron zębowych, w tym m.in.: odbudowa inley/onley, wkłady koronowo – korzeniowe, wkłady z włókien szklanych.  Korony porcelanowe na podbudowie z metalu, mosty porcelanowe.

CHIRURGIA

Zapewniamy leczenie operacyjne schorzeń w obrębie jamy ustnej i okolic przyległych. Są to działania inwazyjne, lecz wysoce skuteczne. Do najczęściej wykonywanych zabiegów w naszym gabinecie zalicza się: ekstrakcję prostą, chirurgiczne usunięcie zęba, wycięcie kaptura dziąsłowego, nacięcie ropnia i drenaż, leczenie powikłań poekstrakcyjnych.

LECZENIE KOBIET W CIĄŻY

Nasz gabinet jest w pełni przygotowany na objęcie opieką stomatologiczną kobiety w ciąży. Bardzo ważne jest, aby dbać o stan swoich zębów również w tym wyjątkowym czasie. Najczęstszymi problemami, skłaniającymi kobiety ciężarne do wizyty u stomatologa są: nadwrażliwość dziąseł, zmiany próchnicze, choroby przyzębia, ruchomość zębów czy przykry zapach z jamy ustnej. Z pewnością nie należy bagatelizować żadnych niepokojących objawów, lecz udać się z nimi do profesjonalistów.

USUWANIE ÓSEMEK

Bardzo często przeprowadzanym przez nas zabiegiem jest usuwanie ósemek tzw. zębów mądrości.  Usuwanie ósemek to popularny zabieg i choć większości wydaje się bardzo bolesny nie dobiega od standardowych zabiegów. Ósemki usuwane są zwykle wskutek zatrzymania, złamania bądź niewyrżnięcia i są dla pacjenta źródłem różnych problemów (wypychanie pozostałych zębów, ból lub planowanie założenia aparatu ortodontycznego). Zabieg jest przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym, więc jest w zasadzie bezbolesny. W zależności od dostępu do zęba, zabieg może trwać od 15 do 40 minut.

ZAPALENIE DZIĄSEŁ

Zapalenie dziąseł to dość powszechny problem. Wywoływane jest przede wszystkim przez nagromadzenie się płytki nazębnej, ale również przez zmiany hormonalne, choroby, palenie tytoniu, niektóre leki, nieprawidłowe szczotkowanie zębów i czynniki genetyczne. Ze względu na fakt, że zapalenie to często przebiega bezboleśnie, pacjent bagatelizuje problem i odwleka wizytę u stomatologa. Zignorowanie niepokojących sygnałów może ostatecznie doprowadzić do zapalenia przyzębia. Na szczęście zapalenie dziąseł jest procesem odwracalnym, jeśli możliwie wcześnie podejmie się właściwe kroki w leczeniu.

procent-green

Rekomendacje naszych pacjentów są najlepszym dowodem zaufania dla naszej kliniki stomatologicznej. Choć gabinet dentystyczny z reguły nie jest miejscem, do którego chcemy wracać, to w razie potrzeby wracamy do tego, w którym czujemy się komfortowo.

Spełniamy Twoje oczekiwania? Przyjdź na pierwsza wizytę.
Potwierdzimy naszą jakość rekomedowaną przez pacjentów.

WYSOKI KOMFORT
I JAKOŚĆ OBSŁUGI

Przyjazna atmosfera w połączeniu z najwyższą jakością obsługi sprawiają, że pacjenci chętnie do nas wracają – i co ważne – polecają nas kolejnym.

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Nie tylko zakres leczenia jest dobierany indywidualnie, ale przede wszystkim podejście do pacjenta, zarówno małego, jak i dużego.

NOWOCZESNY SPRZĘT

Nasz gabinet wyposażony jest w najnowocześniejszy sprzęt, dzięki czemu zwiększa się skuteczność leczenia oraz znacząco podnosi się komfort pacjenta.

NAJLEPSI SPECJALIŚCI
Z WIELOLETNIM DOŚWIADCZENIEM

W Dentino spotkasz profesjonalistów z bogatym, wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim są to osoby z powołaniem, które uwielbiają swoją pracę.

platnosc-karta

Płatność kartą

W Dentino honorujemy płatności kartami płatniczymi.

parking

Prywatny parking

Dbając o Twój komfort zapewniamy dla naszych pacjentów miejsce parkingowe. Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych stresów.

klimatyzacja

Klimatyzacja

Twoje samopoczucie podczas wizyty jest bardzo ważne, dlatego podnosząc komfort wizyty wyposażyliśmy gabinet w klimatyzację.

punktualne-przyjecia

Punktualne przyjęcia

Wiemy, że czas to jednostka bezcenna, dlatego szanując tą wartość robimy wszystko, aby każde przyjęcie pacjenta odbywało się zgodnie z umówioną godziną.

wifi

WiFi

Podczas pobytu w Dentino możecie korzystać z bezpłatnego dostępu do internetu.

dla-niepelnosprawnych

Dla niepełnosprawnych

Nasz gabinet dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych, zapewniając komfortowy dostęp.

Dentino

ul. Kłobucka 23c lok.U6, Warszawa